Halsbränna och ROP.

Har haft kraftig halsbränna i två dagar nu.. det är förjävligt! Tur jag ska till pappa ikväll så kan jag ta några novalucol av han eftersom mina är slut. Har hinkat mjölk idag som ska neutralisera brännan och stundvis har det hjälpt. :)

Fick mina första meddelanden från ROP-enheten om jobb idag... men alla dessa tre kom på samma gång och innan jag ens hunnit uppfatta vad som stod i dom så fick jag tre nya som alla hade samma budskap: Passet har blivit tilldelad en annan.
Så nu fattar man grunkan. Direkt när man får ett sms från ROP så ska man snarast besvara med ett JA innan man ens läst själva meddelandet så att ingen annan hinner ta passet. Lyckades roffa åt mig ett pass nu på eftermiddagen så nästa vecka blir det åtminstonde en dags jobb! :) Gissa om man kommer vara på hugget nu när man får sms. :P

Nu ska jag ta o plocka ur diskmaskin och göra mig iordning innan vi ska iväg till pappa och Britta.
See ya!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Ser dig framför mig med telefon i högsta högg, jämt och överallt ;) När du och Jacke är intima tex så ligger du där med tlfn i handen och är beredd! HAHA! OCh nej, jag såg inte din sambo naken framför mig :P

2010-03-03 @ 17:42:14
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0