Grått

Igår va en grå dag.. både ute och inne. Jag funderade mycket över livet, vad jag vill med livet, hur livet har varit hittills och sådär.
Vill jag slå mig ner här i Sundsvall nu med Jacke och leva den här vardagen vi har? Eller vill jag ha ut något mer av livet innan?
Jag och Jacke hade det här samtalet igår kväll och det fick mig att analysera situationen och mig själv och jag är glad att Jacke förstod mig och försökte hjälpa mig att komma på vad jag vill. Jag tror att det som får mig att fundera så mycket just nu är att jag har distanserat mig från folk och sociala sammanhang.. man sitter mest bara hemma och gör ingenting vilket gör att man funderar mer än vanligt. Men jag tror och hoppas att det blir bättre i sommar då man får jobba och tjäna pengar så man inte är lika låst. Jag vet att allt löser sig på bästa vis till slut.. det brukar vara så. :)

Idag ska jag se till att städa lite här hemma. Fogarna har nu torkat så jag kan städa ordentligt i hela lägenheten vilket jag ser fram emot. Har varit dammit och skitigt här nu ett tag då hallen har varit under renovering.

Imorgon bär det av till Enköping om det inte dyker upp nå jobb.. vi åker från stan 5:30 på morgonen och kommer hem på eftermiddagen/kvällen nån gång. Det känns inte så viktigt för mig att åka ner men Jacke pratade igår om vikten av att visa John stöd inför hans Afghanistan resa. 

Mer finns inte att skriva,
Önskar er alla en trevlig helg! 


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0