Gör mig pigg.

Vaknde 06:35 av att Jacke putta mig, mitt alarm tjöt värre än jag vet inte vad. Jag brukar alltid vakna på första tonen men idag var jag trött.
Har varit ner i tvättstugan och kört igång första omgången, nu försöker jag få i mig frukost.

Funderade på att gå o lägga mig mellan maskinerna men när jag såg solens strålar titta fram mellan molnen och snön som droppar numera som vatten från taken och balkongerna så blev jag pigg. Termometern visar just nu på +4,5 grader. Det är på väg att bli vår! :D Denna insikt måste ju göra varenda mänska glad, eller hur!? =)

Idag blire till att städa o greja lite, sen måste jag gå o köpa frimärke och posta ett brev. Hade tänkt köra en ordentlig städning för som ni kan förstå så är det lite dammigt o skitigt sen igår.. men Jacke ska ju fortsätta ikväll, han ska bila in nå uttag i hallen och sätta upp 2 uttag i sovrummet så det är bäst att grovstädningen får vänta till imorrn!

Ha en bra dag! =)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0