Godmorgon!

Tog mig upp tidigt idag.. Kände mig ganska pigg då Jacke klev upp så jag tänkte agtt det fanns ju ingen anledning att ligga kvar i sängen då. :)

Jobbade igår.. var riktigt trevligt - dom är ju gulliga dom äldre. Man blir rent av lite glad! :)

Jacke har börjat med hallgolvet här hemma.. I helgen ska flytspacklas och läggas golvvärme. Sen får vi se när det blir till att lägga klinker. Det märker vi. :)

Idag har Jacke bett mig om lite smågrejor som ska göras men eftersom jag klev upp för en timme sen så har jag redan hunnit med det! :) Ska kila bort på affärn sen iaf när dom öppnar. Får se vad man gör resten av dagen till 17 då man börjar jobba igen.

See ya :D


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Härligt att du får jobba gumman. Saknar dig, ses nåt nästa vecka?? Vad händer i helgen? Puss

2010-03-05 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0