Energin.

Har jobbat mitt pass idag: 8-13 och det gick bra. Klev upp strax efter 6 imorse och kände mig ganska utvilad, så grymt skönt det här med rutiner.
När jag kom till jobbet imorse 7:30 kändes det som eftermiddag och som att jag skulle jobba ett kvällspass. Det var så skönt när jag gick till jobbet imorse med solen som sken och värmde..man får så skön energi! :)
Kände mig faktiskt lika pigg när jag promenerade hem efter jobbet, gick och tänkte att jag skulle städa badrummet och skura golven när jag kom hem. Men i samma sekund som jag klev innanför dörren så var energin som bortblåst. Det är väl att man slappnar av och känner efter - riktigt dumt för jag vill ju verkligen få en massa gjort.
Har svept lite kaffe nu och ska försöka hitta energin igen för jag ska vekrligen städa idag, tänkte ta o pyssla om mig själv lite också.. skulle va skönt. :)

Pappa och Britta har fått huset sålt så imorgon tänkte jag o Jacksson åka dit en sväng o se om vi kan hjälpa till att röja lite. Jag har ju en del grejer kvar där också så jag lär väl ska packa med mig dom därifrån. :)

Ja, nu är det väl bäst att jag sätter fart så jag inte tappar all energi jag har.

Ha en bra fredag och helg!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0