trötthet

Jag är så trött så trött. Jobbar ju i helgen och ikväll är jag helt slut. Ser fram emot att gå o lägga mig snart och ta an jobbdagen imorgon! Jobbar varje dag nu till och med torsdag, men sen är jag ledig fredag, lördag och söndag.

I onsdags umgicks ja med Elina! Först va vi på stan, kikade i butiker och drack en latte i solen vid torget. Sen gick vi hem till mig och satt på balkongen till närmare 23. Vi lagade mat och spelade kort, drack öl, rött vin och rosé. Sen blev de memento, karaoke och sen också efterfest. Det var en lyckad kväll men jag va helt död igår och sov typ hela dan! :)

Ja mer än så har jag inte att berätta, ska slänga mig i soffan igen och bara slappa tills det äntligen är dags att gå o lägga sig. Jacke är på en liten fest i bergsåker och jag hoppas innerligt att han inte kommer hem och väcker mig sent - då blir ja less!

Önskar er en Trevlig midsommarkväll !

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0