tråkigt.

Solen är inte här idag.. så himla synd för jag hade planerat en heldag i solen! Men men.. det kvittar, det är varmt ute så man kan va ute ändå, måste röra på mig - så mycket som möjligt - måste verkligen försöka bli kvitt dessa äckliga kilon jag fått och dessutom få bättre kondis! :)

Igår hände en skojig grej! Brorsan min ringde och frågade om ja va hemma, han tänkte komma in på en kaffe för han va i sundsvall! Så vi satt på balkongen några timmar o surrade - riktigt skoj! Är ju inte så ofta man träffar han, riktigt sällan faktiskt så jag är glad att han hörde av sig! :)

Nu ska jag klä på mig och sticka ut på en promenad eller nåt.

Hejsvejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0