Plötsligt.

Har gått och funderat i 2 dagar nu på om jag ska höra med mamma om jag kan komma till henne i utanede i helgen. Jag tänkte att det är bäst att ta de nu för sen kommer man jobba en massa i sommar och nästa helg ska vi åka medvind. Så jag har tjatat på Jacke om hur han vill göra, om han vill dit, om jag ska åka själv eller hur vi ska göra.
Plötsligt ikväll så bestämde jag mig helt själv! Jag bestämde mig för att jag SKA åka och vara med mamma oavsett hur Jacke vill göra. Och eftersom jag inte jobbar nånting den här veckan så bestämde vi att jag åker upp redan imorgon med bussen vid 13 tiden. :)
Jacke kanske kommer upp han också men det är ett beslut han får ta sen.

Idag har vi äntligen kört iväg allt jäkla skräp, tomma kartonger o så som stått i hallen - så jävulskt skönt att det är borta!

Nu ska jag lägga mig o läsa lite innan de e dags att somna gott. Kliver upp rätt tidigt imorrn tror jag så jag hinner packa och dona innan jag ska åka.

Ha det gött!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0