Känns gött.

Var så jäkla trött när klockan ringde så jag tänkte seriöst skita i att gå upp.. Har bestämt mig för att kliva upp innan 7 varje morgon så jag är redo ifall det kommer nåt sms från jobbet. Idag hade jag dessutom bokat tvättstugan så eftersom det inte kom nåt sms så tvättar jag för fullt nu! :)

Igår rensade jag mina garderober lite - väldigt nice, bli av med lite! Jag va på helt rätt humör för det med inställningen: "det är bara att kasta". Ska dock gå igenom ett skåp till som jag glömde igår.
Sambon blev inte särskilt less över de där med telefonen.. han bara kollade lite på internet för att se vad den hade för funktioner och sådär. Han trodde att det kunde vara en ganska bra mobil för mig. Jag kräver ju egentligen ingenting vad gäller mobiler förutom spotify nu då! :)

Nu ska jag kila ner i tvättstugan sen måste jag dammsuga - hatar när det är dammigt/grusigt på golvet nu när man springer runt barfota.

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0