jobb jobb jobb

Det är mycket jobb för mig nu.. men den här veckan är rätt lugn eftersom jag har korta dagar - det är skönt de! Efter dessa dagar väntar tre dagars ledighet: fredag, lördag och söndag! Grymt skönt ska det bli och jag hoppas innerligt på bra väder så man får njuta lite av sommaren som äntligen infunnit sig!

Idag börjar jag 16 så klev upp vid 7, körde igång i tvättstugan och städade hela lägenheten.. Känns skönt att det är gjort men samtidigt är jag så jäkla less på att städa! Jag längtar till Jackes semester så kanske jag kan pusha han att städa lite också :)

Nu ska jag gå o kolla till tvätten och sen ska jag ta en promenad i den härliga värmen! Tog en kort prommis imorse vid 8 tiden och jäklar va varmt de va, hade bara en klänning på mig men svettades ändå, det är sommar de! :)

Ha det bra tills vi hörs igen!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0