Jadu

Jag vet inte ja, men man kanske ska lägga ner den här bloggen? Det händer alldeles för lite i mitt liv nu.. jag har aldrig nåt vettigt att skriva om.

Men jag gör ett inlägg nu iaf för idag är jag lycklig! I förrgår kväll va jag, Johanna och pappsen på Blå-kina och åt, pappa berättade exakt hur mycket vi betyder för han och tårarna föll - så himla fint! :)
Igår va jag o Jacksson i Birsta typ hela dagen, shoppade varsin jacka och lite kläder - jäkligt nice! :) Sen på kvällen åt vi oxfilé och potatisgratäng, drack lite vin och sådär. Vi spelade kort, drack kaffe och likör och sen åkte vi ner på Oscar! :) Jacke vill aldrig göra nånting, aldrig med mig allena.. men igår ställde han upp och hängde med ner på Oscar. Jag njöt varje sekund! Vi satt på deras underbara uteservering, drack öl och titta på folk.
Han ärt bäst! För sen berättade han att han haft näst intill skit tråkigt hela kvällen bara för att det inte var så mycket folk han kände där men han ville inte förstöra för mig å han hade inte sagt nåt tidigare. :) Så efter 2 sa jag att det var helt okej att vi åkte hem, jag hade fått min kväll.. fått dansa lite, se lite folk och inte känna mig så instängd! :) Detta måste göras om snarast - för fasen va trist de är att sitta hemma HELA tiden!

Nu ska jag fixa frulle, sen ska jag höra med Johanna om vi ska på stan o se om vi kan hitta nåt åt pappsen.
See ya! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Nee int får du lägg ner an!Vi måst ju å få ha lite koll på va du gör:)

Saknar dig!

2010-06-07 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0