Galet! -Nokia X6.

Har funderat ett tag nu på att skaffa mig en mobil så jag har Spotify i mobilen.. För gud så skönt det skulle vara! Man laddar aldrig ner musik nu för tiden så man har nästan ingen musik på mobilen. Idag satte jag mig o kikade lite vad det skulle kosta i månadskostnad att ta en mobil på Teliaabonnemanget.. Och vips!.. så hade jag beställt mig en ny mobil. Månadskostnaden är 200 i månaden så det är inte så farligt, men jag tror ändå min sambo kommer bli less på mig. Tokigt! :)

Nu ska jag cykla bort på affärn o köpa frimärken och sen har jag lovat att ta en tur med Bosse eftersom både pappa och Britta jobbar hela långa dagen!
Ha en bra dag!



Nokia X6

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0