De va som sjutton.

Gomorron!
Klev upp tidigt idag bara för att jag gick o la mig innan 22 igår. Så skönt att vakna utvilad! Igår började jag jobba så veckans schema ser ut såhär:
Måndag (igår): 7-17
Tisdag (idag): 8-13
Onsdag: 7-13
Torsdag: Ledig
Midsommarafton: 7-17
Midsommardagen: 7-17
Söndag: 7-21

Förutom  att jobab så ska jag umgås lite med Elina eftersom hon är här uppe den här veckan! :)

I söndags pratade jag och min sambo om hur vi har det, vad vi gör och inte gör och vad det kan bero på. Vi kom fram till att vi är negativa, tråkiga och energilösa. Så vi satte upp en del mål som jag faktiskt tror att vi kommer fixa! Ett av målen kan jag berätta nu eftersom det var sjukt. Eftersom vi bor alldeles nedanför skidbacken så bestämde vi oss för att 1 gång i veckan promenera upp för backen. Och nånstans innerst inne trodde jag inte att det skulle bli. Men igår kväll, trots vidrig trötthet efter jobbet så tog vi backen!
Innan trodde jag att benen skulle värka men så var inte fallet, lungorna höll på att explodera dock eftersom man har sämst kondition och andas i vanliga fall som en person med astma.




Nu måste jag göra mig iordning för att ta cykeln till jobbet!

Ha en bra dag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0