Cykling.

Förra inlägget var ett provinlägg för att se om jag klarar av att mobilblogga :)
Bilden var på vinflaskan som jag fick av mamma och Lars tillsammans med en tjusig orkidé och härliga sängkläder! :)

Idag har jag inte fått så mycket gjort som jag hade tänkt men jag tog iaf en cykeltur till jobbet och tillbaka bara för att se vart den bnästa vägen är och hur lång tid det tar. Jag hittade en bra väg som tog 10 minuter ganska precis då de va en hel del trafik. Kändes perfekt :) Jag ser fram emot att börja jobba på måndag och framför allt att cykla till och från jobbet! Så härligt med vinden i håret, farten och mjölksyran i benen. Det är njutningsbart! :)

I eftermiddag tänkte jag försöka se om min sambo har lust att åka till Ikea en sväng och köpa lite billiga förvaringprylar. Har kommit på att jag måste strukturera om lite i köket och har hittat lite bra prylar på Ikea som kan va användningsbara.

Nu ska jag ta en dusch eftersom de e sjukt svettigt att cykla :)

ha de gött!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0