Back to reality?

Idag tvättar och städar jag - sällan? Jag tycker om att ha rent omkring mig men börjar bli jäkligt less på detta nu.. städa, tvätta, laga mat och sen då? Sitta i soffan o glo? Nej tack!

Önskar att jag aldrig hade gått i ide.. det är inte bara i vinter utan det var egentligen längesen som man började tacka nej till galej. Nu när man är less på det här pensionärslivet är det så svårt att höra av sig till folk igen. Jag hade ju ett gäng med tjejer att umgås med, Emelie, Emma, Ida och Camilla. Och jag trivdes som fasen med dom.. men vad gjorde jag? Jag bangade på det mesta dom föreslog, va bekväm o ville sitta hemma. Renoveringen tog ju sin tid men va fasen, den tog inte all tid! Jag ångrar mig så grymt mycket.

Nu ska jag iaf göra mitt bästa för att ta mig ur den här jäkla bubblan vi lever i för det här är inte jag och har aldrig varit. Sådeså! :)

Jaja, detta låter ju sjukt men nu ska jag återgå till hushållssysslorna - man må ju äta iaf! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0