Ledighet?

Gomorron!

Idag sov jag ända till halv 9.. det är länge för att vara jag - men jag kände verkligen att jag behöv de ta igen lite sömn som ja missat i helgen. Vi har haft det lugnt på jobbet, inte så mycket stress och väldigt bra samarbete, men ändå så blir man rätt slut! Dessutom har man ju sovit max 5 timmar per natt så man har ju varit riktigt trött.
Jacke va på gatufesten och än en gång tjafsade vi (vi har en tendens att tjafsa lite då nån av oss är fulla), den här gången vet jag inte heller vad vi tjafsade om även fast jag va nykter. Det är alltid så att då vi tjafsar då nån av oss druckit så är de nå jävulskt onödigt tjafs om nån pyttepytteliten bagatell sak. Jag brukar kunna försöka avstyra det då jag kommer på att det är en skitsak.. men Jacke är sån som vill fortsätta diskutera tills båda står på samma sida. :)
Detta onödiga tjafs i lördags ledde iaf till att vi kom på att vi ofta tjafsar om småsaker så därför pratade vi på söndagen - om allt! Han berättade hur han känner och jag berättade hur jag känner. Och det var så skönt, rensa luften helt och hållet, man känner sig som en nystartad människa :)

Om två veckor är vi lediga tillsammans och vi vet fasen inte vad vi ska göra. Jag vill ju till stockholm o hälsa på elina o tobbe och jag vill till norrtälje o hälsa på släkten. Samtidigt känner väl både jag o jacke att vi borde göra något bara vi två. Få lite miljöombyte och rå om varandra bara. Så vi måste försöka komma på något bra..stockholm blir det säkert hur som helst, men frågan är vad vårt andra resmål ska vara.. några förslag?

Idag är ja ledig och ska sola! :)

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0