Hets.

Tog en promenad igår.. som efter bara en liten bit utvecklades till en löprunda. Det var jävulskt skönt och jag fick inte alls ont i benen som jag brukar få då jag springer. Idag har jag dock sjuk träningsvärk, kan knappt resa mig när jag legat eller suttit ner. Men men det är ju positiv värk så det kan man ta! :)

Idag jobbar jag 8-15. Klev upp strax efter 6 för att hinna duscha o sådär och nu ska jag snart bege mig. Känns lite tungt den här morgonen eftersom jag måste gå till jobbet, det tar sån tid jämfört med att cykla. Men efter jobbet idag ska jag inte hem utan jag ska gå ner på stan o vänta på Jacke efetrsom vi ska på handledarutbildning kl 16:30.

Nu ska jag göra mig klar.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0