En bra dag.

Idag har varit en bra dag.. låg ute o solade efter jobbet, brände mig lite men det gör inget! :)
Efter middan for vi ut till Emilie o Johan o kollade vad Jacke ska hjälpa till med där. Så Emilie tog o klippte mig på samma gång, det va klockers de! Nu har jag ju till o med en frisyr. :) Tack Emilie!
Dessutom bestämde vi att jag o Jacke ska åka dit på måndag efter jag slutat jobba klockan 13, då ska Johan o Jacke börja greja med köket och jag o Emilie ska förhoppningsvis kunna dra iväg o bada eller nåt om de e fint väder. Sen blir de eventuellt en grillning på kvällen. Ja, jag ser verkligen fram emot de! Vi umgås alldeles för sällan.

Ikväll har jag städat o plockat, rengjort kaklet i köket, städat badrummet och fått lite ordning här. Detta för att Anton och Matilda ska komma hit o grilla imorrn. Jag ville inte stressa med mat, städning och duschning imorgon efter jobbet så vi gjorde ett ryck ikväll istället, mycket skönt! :)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen ska jag lägga mig så man orkar upp o jobba imorrn!

Ha de bra!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: matilda

tack för igår snygging :D fan vad jag har varit trött idag :P fy!! vi ses nått mer :) /matilda

2010-07-17 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0