eclipse

Igår kväll va jag o Jacksson på bio och såg Twilight Eclipse - jag älskar den precis som jag älskade dom 2 förra. Jag är kär i Edward och Bella, jag är kär i kärleken mellan dom och jag älskar vampyrerna! :) Vill se filmerna om och om igen :)


Hade tänkt ha sovmorgon idag men av nån anledning vaknade jag innan 7 när Jacke va på väg till jobbet och då kände jag att jag skulle få lite gjort idag. Tvättstugan va ledig så tvättar för fullt, sängkläder, kuddfodral, filtar, handdukar osv. Tänkte lägga mig ute o sola lite sen på gården här när tvätten är hängd. Måste ju försöka njuta av värmen så mycket som går - Jag älskar sommar och Sol! :)

Veckans schema:
Måndag (idag): 16-21
Tisdag: 8-13
Onsdag: 7-17
Torsdag: Ledig
Fredag: 16-21
Lördag: 7-17
Söndag: 7-21

Denna vecka är det gatufesten och jag har bestämt mig för att gå på onsdag med tjejerna. Va inne på att gå torsdag också eftersom de e så bra artister då och jag börjar 16 på fredag.. men ekonomiskt sett så känns de inte som att ja kan de... vi får se, ska fundera på saken! :) Det är ju trots allt bara gatufesten en gång om året.

Nu ska jag hänga tvätt, see ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0