Why?

Förkylningen har blivit sämre... why??
Hostan är djupare och gör ont - igen.. halsen är tjock och svullen - igen. Snoret rinner än jag vet inte vad. Varför denna otur? Jag som satt och sa igår att jag börjar bli frisk nu, att det känns mycket mycket bättre. Tji fick ja!

Vet inte riktigt hur jag ska göra denna dag. Hade funderat om jag skulle promenera bort till pappa och Britta och städa lite så jag har det gjort.. ska städa lite där tänkte jag utan att dom vet om det. Särskilt eftersom det kanske blir nån visning under tiden dom är i Thailand.
Tror jag skippar de där idag.. gruvar mig för att gå ut o promenera med Bosse eftersom jag mår som jag mår - skit.

Ja i övrigt har jag ingenting att skriva.
Önskar er en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: JJJ

Om de vore så att du tog del av mitt händelserika liv så hade du haft nått roligt iallafall, galenskap och fart o ståj =) ///JJJ

2010-01-19 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0