Gokväll

Godkväll kära folket!

Ska precis till o lägga mig men tänkte att ja slänger in ett inlägg innan.

Fick veta att min kära syster har blivit dumpad.. och förstår att hon är väldigt ledsen. Det bestämdes att hon ska komma hit o bo med mig o Jacksson i helgen.. får vi lite kvalitetstid med varandra! Vi har börjat umgås så himla sällan nu för tiden så det är verkligen på tiden att vi verkligen umgås! :)

Det känns som min förkylning börjar lätta förutom att jag har en underbar whiskyröst som ibland inte låter alls. Hostan är ju förstås också kvar och det rinnande evinnerliga snoret.. men allt börjar faktiskt avta litegrann! Kanske jag kan va pigg efter helgen!? HOPPAS! :)

What else? Har sprungit upp o ner i tvättstugan som en toka och svettats och imorgon blir det till att städa ordentligt! Har varit sjukt lat vad gäller städningen senaste tiden eftersom jag varit sjuk i snart 2 veckor nu.

That's it, jag har inget mer att skriva i denna lite trista vardag... allt bara handlar om tvättning, städning och matlagning! Måste börja hitta på mer saker så jag har mer att skriva om! ;P

Godnatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0