Dagens

Gud va jag blivit dålig på att blogga.. det måste bero på att det inte finns så mycket att skriva om..

I lördags då Jacke fyllde år så dök en del av hans kompisar upp här på kvällen. Jag drack några glas vin och lite baileys.. på natten spelade jag och Jacke kort till 2 tiden då Elina ringde. Vid den tiden var jag riktigt full, hur nu det hade gått till.. fattade nada :) Jag och Elina konstaterade att det var en underlig natt!

Idag var jag sjukt trött när Jacke klev upp vid 6 så jag bara fortsatte sova. Vid 7 ringde Elina och väckte mig.. läg kvar i sängen o surrade med henne till 8 och då orkade jag äntligen kliva upp. Måste verkligen satsa på att vända på dygnet igen, förstår inte hur det kunde bli såhär att vi är uppe halva nätterna, det har vi aldirg varit förut.

Idag ska jag bygga ihop en "garderob" som ska få äran att stå på vinden och förvara en del kläder och grejer. Vi har fått den här praktiska garderoben av John. Han är snäll han! :)

Ja, det är väl lika bra o sätta igång medan man är någolunda vaken! :)

Ha en bra dag.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Neha

OJ och som tyckte att jag var duktig som klev upp vid halv 9:P

2010-01-05 @ 09:48:18
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0