Vet.

Idag ska vi till veterinären så att han kan kolla på Bernhards op-sår. Jag har sett att det blöder lite emellan åt men det är så lite så jag tror inte att det är nån fara, det är väl bra att de blöder så skiten kommer ut! :)

Igår hade jag en jobbig dag, är ju inte van vid att hundarna kör med en direkt från att man slår upp ögonen.. så jag fick huvudvärk som höll i sig hela långa dagen. Idag har jag dock haft en lugn stund för mig själv på morgonen och det har varit skönt. :)

Britta lär anlända om en timme så innan dess ska jag gå ut med hundarna och ge hästarna och katterna mat.
By the way, känner mig som en riktig bonnjänta! ;P

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0