lite i alla fall.

Har iaf fått lite gjort idag.. inte så mycket som jag hade velat men är man slö så är man. Har iaf tagit hela badrummet, inklusive dusch o så.. jag har dammtorkat hela lägenheten och oljat in en av de två utstolarna vi köpte förra veckan.
Sen har jag drabbats av huvudvärk och otrolig trötthet så nu skiter jag i resten och tar det imorgon. Då är det bara andra stolen som ska oljas in och det ska dammsugas och torkas golv.

Nu sitter jag i godan ro och väntar på sambon - vi ska åka till Birsta o handla. Skojigt värre! :)

Ha en bra eftermiddag och kväll!
See ya! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Jeanette

Du har ju fått städat en hel del!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-04 @ 20:50:00
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0