Jennifer Lopez.

Igår va vi till pappa och Britta och fick höra om deras 2 veckor i Thailand. Det lät grymt skönt. Dom har inte bara legat på beachen o slappat utan dom har faktiskt åkt båt till olika öar och liknande. Lät grymt härligt iaf!

Det var lite jobbigt att lämna ifrån sig Bosse och inatt har jag saknat henne. Är så van att ha nån nedanför sängen som sover så djupt och skönt att man kan bli trött av andetagen. Dessutom känns det som att det kan bli mycket svårare att ta sig utanför dörren nu när man inte har Bosse här.

Av pappa och Britta fick jag en parfym, vet inte om det var som tack för att jag/vi hjälpt till med Bosse och skottningen och så.. eller så fick jag den ändå bara. :)
Jag fick Jlo Glow After Dark och jag ska ärligt säga att det inte är en parfym jag skulle köpa själv trots att den faktiskt luktar riktigt gott! Men det är med parfymer som med så mycket annat, man behöver vänja sig! :) Så tack tack för att jag fick en ny parfym! :)


Idag ska jag ta o städa, det behövs VERKLIGEN! Det är dammigt o jäkligt här så idag måste jag göra det. Hade funderat på en promenad men snön öser ner så vi får se.. kanske tar en rask promenad bort på affären bara.

Ha en bra dag! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0