Hej svejs va de går!

Är riktigt nöjd med vad jag åsdatkommit denna dag. Börjar dock bli en aning trött nu.. men det är bara att skärpa till sig! :)

Jag har äntligen färgat mitt hår och nu tänker jag banne mig inte låta det gå lika lång tid till nästa gång.. Är iaf ganska nöjd med resultatet måste jag säga, känns iaf bättre nu än för några timmar sedan då jag hade en blond utväxt uppe på huvve. När Jacke kom hem så sa han: "Åh, en ny tjej, vilken snygging!" Skönt att han sa det för jag kände mig faktiskt lite ny med nyfärgat hår och ny mascara :)

Har förutom att färga håret: tvättat hela 7 maskiner, kört en grov-rengöring i badrummet, dammtorkat, dammsugit och torkat golv. Har såklart småplockat lite med kläder och diverse saker som man är duktig på att slänga runt i lägenheten.

Sambon är på bolaget och Elina lär dyka upp snart. Så ska alldeles strax börja med maten. Tänkte göra fläskfilé, paprika och hela champinjoner i ugn med ris till. Det är så enkelt och så gott. Såsen man häller över filén, paprika och svampen består av grädde och chilisås. Mycket enkelt som sagt.

Ja det är väl bäst man sätter igång! Jag ser fram emot denna kväll då Elina kommer.. vi pratar ju timtal i veckan på telefon men det är ändå lite annat att träffas! :)

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0