Gomorron! :)

Idag är det städning som står på schemat och jag gruvar mig lite för att komma igång, är så jäkla trött. Det är konstigt hur man kan vara så ständigt trött nu för tiden.. hualigen - det är jobbigt.

Igår kom mina köksgardiner från Jotex så jag sprang genast ner i källaren och började stryka dom inför upphängning. Vet dock inte hur nöjd jag är idag.. måste nog stryka på ena gardinen en sväng till innan jag kan bestämma mig. Kanske slänger in en bild senare om jag har tid och ork.

Har antagligen bestämt mig för kläder... men ska nog försöka lista ut en outfit till ifall jag ångrar mig i sista sekund. Brukar vara så jobbigt när man ångrar sig alldeles innan man ska åka.. man sliter ut alla kläder man har och inget passar. Så ska det inte få bli denna gång!

Nä, nu ska jag sätta igång och städa. See ya.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0