Godmorron! :)

Igår kom man hem.. vi va och handlade lite och det var jäkligt skönt att ha det gjort. Köpte hårfärg och ansiktskräm vilket gör att det känsn som att jag ska bli en ny människa idag. :)

Igår kväll kollade vi filmen "Surrogates" på Voddler.. Men allvarligt, vad var det?? Svin dålig från början till slut. Inte ett dugg impad varken jag eller Jacke. Sen blev det till att sova, jag var så jäkligt trött och Jacke likaså. Låg ju såklart att surra lite först eftersom vi varit ifrån ett tag. Eller ja, jag ska vara ärlig: Jag surrade - Han försökte sova. :) Jag älskar att småprata lite innan man somnar. Det är så mysigt att ligga och prata i mörkret. :)
Sov som en stock inatt, hörde inte nån av Jackes 2 väckarklockor imorse och det brukar jag alltid göra.. Men jag sov som en stock och vaknade istället av min egen - Perfa! :)

Tvättar för fullt nu - så måste kila! :)

See ya!



Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0