Nu är det påbörjat.

Japp, idag har renoveringen börjat.. när jag va ledig mellan 12-16 idag så va ja hem o hjälpte till att tömma vardagsrummet. Sen har älsklingen rivit bort tapet som varit lös och spacklat. Så imorgon ska han o en kompis börja tapetsera! :) Jag jobbar ju till 17 så jag får åka hem o hjälpa till då om det finns nåt för mig att göra.
Jag har bestämt mig för att vara så delaktig jag kan i den här renoveringen och verkligen hjälpa till ( vilket jag va ganska dålig på vid tidigare renovering). Jobbar ju en del men då jag är ledig så ska jag göra så mycket jag kan.

Nu blire till att sova så man orkar upp imorgon.
Gonatt!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

Du finns i mina tankar!

2010-12-08 @ 02:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0