Finally!

Äntligen är den här hemska julhelgen över! Igår kväll när jag slutade klockan 21 trodde jag att jag skulle svimma av direkt när ja kom hem. Men faktum är att ja va ganska pigg så vi skottade när vi kom hem jag o jacke.. sen delade vi på en vinflaska, åt ostkrokar och kollade på film. Såg "Inception" och den filmen va ju bra men jag kan inte säga att jag fattade exakt vad som hände.. man måste verkligen hänga med varje sekund. Så eftersom vi köpt den filmen så kommer vi se den igen för att se om vi fattar nå mer. :)
Nu har vi precis ätit god middag och Jacke har åkt för att hyra film. Under tiden tänkte jag diska och koka kaffe så det är bäst jag sätter igång!
Veckans schema:
Måndag: Ledig
Tisdag: 13-21
Onsdag: 8-17
Torsdag: 7-16
Fredag - Söndag: Ledig.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Hur vore de om man kunde få sig ett schema? :P

2011-01-07 @ 08:40:25
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0