Usch då!

Igår blev de en oplanerad utgång med Johanna och jag blev så sjukt full. Idag spränger huvudet men i övrigt tror jag att jag mår helt okej. Sällan jag blir illamående när jag är bakis. Men alltså, jag var så himla packad igår och jag fattar inte hur det kunde bli så.. eller jo, det var väl den fina blandningen av olika alkohol sorter.

Kändes iaf bra att umgås me syrran - som vanligt!

Just ja, nu kom ja på en sak! Vi va på förfest hos daniel skog och han hade alla gamla oxid, sinners och 360 filmer! Shit va de va kul o se! En trip tillbaka till allt galet! Det finns inget som slår dom där kvällarna det är bara så! :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Love you sis

2010-08-22 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0