Tandläkaren!

Idag ska jag ta mig i kragen och boka tid hos tandläkaren. Måste få detta gjort nu. För ett år sen växte en hemskt stor visdomstand upp i min mun och jag hade hemska smärtor. Jag ringde faktiskt till tandläkaren då men då hade dom semester stängt. Så jag struntade i att ringa nå mer och härdade ut smärtan istället. Men nu.. ja nu ilar det så hemskt i den där äckliga visdomstanden så jag måste dra ut den. Önskar jag kunde göra det själv men det bästa är väl att skärpa sig och gå till tandläkaren.
Jga fattar inte varför jag är såhär. Jag har inga problem med att gå till tandläkaren, det som stoppar mig är att jag måste ringa och boka tiden alldeles själv.
Måste ringa skolan också men även det ger mig fruktansvärd ångest, jag hatar att ringa och inte veta vem som ska svara i andra änden. När personen svarar glömmer jag bort mitt personnr, min adress och allt möjligt. Förra månaden sa jag ju fel kontonr till lönekontoret trots att jag har kunnat det i alla 6 år jag haft det. Jag rentav chansade bara.. hemskt.

Ja så det är väl det jag ska försöka ta itu med idag. Ringa två samtal.




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0