Klappat och klart!

Nu har man betalat alla räkningar o allt va de är! Känns ändå skönt för även om jag inte fick super mycket pengar över så fick jag mer än jag fått senaste månaderna! :) Känns bra att man börjar få bort skulden till Jacke och att man har börjat tjäna mer pengar.

Idag tvättar jag och SKA städa. Skulle ju göra det igår men igår fick jag inte ett skit gjort. Satt vid datorn mest hela dagen o glodde.

Just ja, ska berätta en sak. Jag köpte gardiner i våras till sovrummet som jag hade planerat att ha nu i höst. Igår satte jag upp dom och kände direkt att: "Nej, det där går inte alls!" Så då gick jag in påjotex och beställde nya direkt. Får se hur det här blir nu då! :)

Hittade väldigt små bilder men här är gardinen och kuddfodral att ha på sängen.

 


Nu kilar jag ner i tvättstugan! Sen börjar jag jobba 14:00 idag.
Ha de gött!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Blir finfint de där :)

2010-08-27 @ 09:16:45
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0