Fredag!

Äntligen Ledig! Nu är jag äntligen ledig 3 dagar! Det är sköönt! Hade dock behövt sova en bra stund längre idag men kände att jag gärna städar idag. Fredagen till ära ska man tvätta o städa. Så det gör jag nu!
Igår va vi hos Emilie o Johan, dom håller ju på o renoverar köket o Jacke hjälper till lite. Det resulterade i att vi inte hann på affärn igår vilket vekrligen hade behövts. Vi har inga frukost grejer alls så de va lite tungt att kliva upp imorse. Jag är så van att äta rejäl frukost nu när jag jobbar - Jag älskar ju frukost!  :)
Har iaf fått ihop en smoothie nu bestående av äpple, hallon, blåbär, apelsinjuice o lite vatten. Det får duga ett tag :)

I helgen ska ja o "surran" på Drakbåtsfestivalen! Ikväll blire förfest hos henne i stan o imorgon blire här hos mig o Jacksson. Fattar inte för mitt liv hur jag ska orka två dagar på rad, som Jacke sa: "Du har nog lovat lite för mycket nu". Men men, jag ska kämpa som en dåre för att palla trycket :)

Nu lär ja springa ner i tvättstugan o sen sätta igång me städningen!

See ya!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Men att ni inte for in på någon mack då ;P

2010-08-13 @ 10:31:54
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0