Det är gjort!

Idag är ja trött, hade hjärnspöken igår som inte lät mig somna, hatar när de blir så. Man går igenom saker som hänt och man funderar och tänker och man vill inte! Man vill bara att tankarna ska lämna huvudet så man kan sova. Låg o vred mig i nästan 2 timmar innan jag lyckades somna, skit tråkigt! :)

Idag har jag hur som helst skärpt till mig och dammsugit det stackars golvet. Skulle ha dammtorkat och torkat golven också men jag dammsög av det mesta istället. Jag har helt tappat lusten att städa, jag som alltid tyckt om att städa och ha rent omkring mig.

Jag vet inte riktigt vad helgen har att erbjuda. Det är ju selånger marknad förstås men jag vet inte ja, känns ionte som jag har nån lust att åka dit heller. Tycker det är rätt tråkigt, samma skit varje år. Dom bara lurar oss på pengar känns de som. Lär väl bli nån grillning i helgen iaf, är helt och futlt inställd på det iaf :)

Ha en bra helg!
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0