Det är gjort - och kul var det!

Vår semester vecka är över och den har varit jätte bra! Vi har varit två nätter i danmark, en natt i tyskland och 3 nätter i stockholm! Vi har haft mest dåligt väder men inte enbart - vi har faktiskt hittat en underbar strand, bränt oss brännröda och badat under semestern. :)

Mer än så orkar jag inte skriva just nu, har varit o göra ikväll när man kom hem, packa upp, handla, duscha, klippa naglar, hårinpackning o ja.. ni vet hur det är då man varit iväg.

Veckan som kommer är inte kul, jag brukar ha korta dagar på jobbet men nu är den tiden förbi och schemat har helt klart ändrats.
Såhär ser kommande vecka ut:
Måndag: 7-17
Tisdag: 7-13
Onsdag: Ledig.
Torsdag: 7-17
Fredag: 13-21
Lördag: 7-21
Söndag: 7-17

Nu MÅSTE jag slänga i mig i säng o försöka sova, man har ju vänt lite på dygnet senaste veckan..

Ska se till o slänga in lite bilder o berätta mer om resan nån dag i veckan här då jag har tid och ork :)
Gonatt!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Nytt schema tack! :)

2010-08-08 @ 23:10:23
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0