Upp och ner, Ner och upp..

Idag vaknade jag och kände mig jätte konstig.. jag måste ha drömt något underligt för jag har så jävulskt med konstiga känslor i kroppen. Jag känner mig ångestfylld (som att jag har ett jobbigt val att göra), jag känner spänning (som att något nytt väntar) och jag känner saknad och ledsamhet. Jag vet lite vad det handlar om och jag kan lista ut varför det här kan ha kommit upp under nattens timmar.. men jag kan inte riktigt förstå varför känslorna sitter kvar än.. det finns ingen som helst verklighet i det här.

Igår umgicks jag med min kära bror.. Man brukar kunna bli lätt irriterad på han när vi har så dålig kontakt och sådär men igår var det riktigt kul att träffa brorsan - jag ville inte alls att han skulle åka nånstans! Vi va på stan o köpte byxor åt han och sen åkte vi och levererade en massagestol till Lars som han köpt. Och faktum är att det var trevligt exakt hela tiden.. det är synd att vi pratar och träffas så sällan för då blir det så enkelt att man måste prata bara allvarligt när man väl träffas. Man måste kolla läget, vad som hänt sen sist och så vidare.. Men det var kul! :)

Igår kväll fick jag o Jacksson också upp en hatthylla i vår hall - GÖTT! =) Och sen när han gick upp till grannen och hjälpte till med elen så satte jag igång o tokstäda här - det behövdes verkligen.
Nu fattas bara spegeln som vi inte fått upp än, trösklar och lite mer inredningsgrejs.

Nu ska jag göra mig klar för att kila ner på arbetsförmedlingen på info om jobbgarantin.

Ha en bra dag! :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Det vart nog bäst med svart! :)



Jätte fint! Duktiga ni har varit!

2010-04-22 @ 09:36:40
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0