Påsken.

Påsken har börjat nu.. och jag vet inget om nå jobb..vilket känns skit! Jag vill verkligen jobba nåt pass i helgen iaf! Helst hela helgen men nåt enstaka pass skulle jag också vara nöjd med. Så det är bara att hoppas att det dyker upp nåt nu =)

Idag har jag tvättstugan och ska städa litegrann. Iofs känns det onödig nu när Jacke ska vara hemma i flera dagar, då lär det bli ännu rörigare än när bara jag är hemma. :)

I helgen ska vi hjälpa pappa och Britta lite med flyttandet. Vi ska också till Jackes föräldrar och äta middag nån dag. Som ni märker så är vi rätt ofta hos dom och äter men det är faktiskt inte för att snylta. Det är Jackes föräldrar som frågar om vi inte kan komma och äta, ibland ringer dom flera dagar i sträck och frågar.. och många gånger tackar vi nej och ett par gånger tackar vi ja.. :)

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga dom första maskinerna.

Ha en bra dag och helg!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0