Nu orkar ja inge mer idag.

Dagen började med att Britta ringde och sa att hon var utanför för att hämta mig. Vi hade planer på att åka till deras nya lägenhet och kolla vad som ska renoveras nu när dom åker bort i 5 veckor. Efter lägenhetsbesöket skulle vi på Fresks och köpa alla grejer för renoveringen. Under tiden vi var i lägenheten så ringde chefen och ville att jag skulle jobba 14-21 idag och 8-16 imorgon och det var bara att tacka och ta emot.. :)
I samma veva fick jag veta att ingen verkade villig att ta Bosse under dessa 5 veckor så jag sa att jag kan ta henne - så nu är vi hundvakt kommande veckor!
Sen stressade vi som bara sjutton på Fresks och där vara det struligt då tapeterna inte va som tänkt och vi var tvungna att försöka hitta nya - snabbt - eftersom jag skulle på jobbet.
Efter jobbet åkte vi till pappa och Britta för att hämta hunden och säga hejdå.. där fick man massa info om allt möjligt och mitt huvud var redan fullt när jag kom dit så jag vet  ärligt talat inte hur mycket jag tog in.

Nu ska jag äntligen få slänga mig i sängen och efter imorgon hoppas jag innerligt på en lugn dag för det har man inte haft på en vecka då det har varit en massa saker att göra och tänka på hela tiden.

Måste iaf berätta innan jag går och lägger mig att mammas Bernhard blev allvarligt sjuk i helgen och fick opereras - det var oklart om han skulle klara sig men just nu ser det ljust ut. Hoppas han återhämtar sig ordentligt och sen får -han fasen inte bli sjuk mer för nu har det varit mycket på kort tid.

Nu måste jag slänga mig i säng så jag orkar upp tidigt imorgon och gå ut med Bosse innan jobbet!
Godnatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0