Morsning!

Idag har jag tvättstugan innan jag ska iväg och jobba klockan 16. Vet inga fler pass efter idag så jag hoppas på att jag ska få nå sms snart igen - jag vill jobba mer, mer, mer! Det är först nu när jag fått jobba lite som jag inser hur fantastiskt tråkigt det är att vara hemma hela dagarna, man blir så jävulskt slö av att inte göra nånting.

Ikväll ska Jacke fortsätta med hallen så förhoppningsvis blir hela hallen klar imorgon kväll. Då ska jag knäppa kort och visa er! :)

Igår va vi ut till birsta en sväng och kollade efter hatthylla/klädhängare och skoställ men hittade inget vi verkligen vill ha, vi är kluvna i färg och material och hela alltihopa. Är lite osäker också på om vi vill samma sak elelr om vi vill helt olika.. Det är svårt med inredning tycker jag.

Nej hörrni, bäst man tar en tur ner till tvättstugan.

Ha en underbar dag i värmen och solen! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0