Bruten Rutin.

Natten funkade rätt hyfsat måste jag säga.. efter 4 började det bli jobbigt att hålla sig vaken men fram tills dess var det riktigt lugnt. :) Ska jobba inatt igen vilket såklart känns bra för att det är bra pengar och så.. men jag har inte sovi mycket idag så lite jobbigt känns det. Har sovit lite drygt 4-5 timmar då jag vaknat flera gånger. Nu har jag varit uppe ett tag, gått ut med Bosse, funderat över middag och ätit lite nudlar.. men det svider i ögonen av trötthet - fattar inte varför jag inte kan sova??
När jag bryter mina rutiner så blir jag på så grymt dåligt humör.. så idag är en riktigt dålig dag - håller telefon på ljudlös och går och lägger mig igen. Hoppas jag inte tar ut min sömnbrist på Jacke när han kommer hem.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0