Bernhard

Bernhard fick ett magomvred i helgen, vilket är väldigt akut och bland det farligaste en hund kan drabbas av.
Han opererades i måndags.. men då hade han väntat ett flertal timmar på att få opereras eftersom det inte fanns något djursjukhus öppet som kunde operera.. Han var en kämpe igenom allt och efteråt.. igår kväll var han pigg och mamma var så glad när jag pratade med henne. Men imorse fick jag veta att han somnat in för evigt bredvid mamma i sängen. Stackarn har fått lidit mycket i det korta liv han haft och på något sätt måste man tänka att det är skönt för honom att lidandet är över nu.
Nu hoppas jag att Bernhard och Igor ska ta hand om varandra i hundhimlen!

   
Tyvärr har jag inga fler eller bättre bilder på honom..

Men här får ni en bild på både Bernhard och Igor som båda är älskade och saknade.




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0