Yesterday

Gårdagen blev bra! Blev en fin kväll med damerna, I like them very much!
Måste också rosa Memento Palace (gamla espan), hoppas verkligen de kommer funka för dom för jag tror konceptet är bra! Jag trivdes iaf trots at det va packat med folk!
Eftersom de va så sjukt mycke folk så begav jag mig hem redan vid 00:30, kände inte att jag orkade mer. Men var iaf kul o dansa, träffa folk och hoppa till Basic Elements uppträdande!

Idag ha vi varit på IKEA, fyndat lite - always fun! =) Nu ha vi käkat middag med mina svärföräldrar och Jackes faster Maggan.. Blir att se Twilight filmen nu! Myspys! Vägrar dessutom svara i telefon ikväll, nu vill jag bara ha en mysig lördag!

Ha en bra kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0