Vardag

Igår avlöste folk varandra hela dagen.. dom enda som var kvar en längre stund va Robin o Frida.. Robin hjälpte Jacke att riva köket - så nu är det borta! Diskbänken är kvar för vattnet ska stängas av och det måste hyresvärden fixa.
Annars så va Karin, John, Pappa, Britta och Olle här under dagen. Blev mycket kaffekokande :)
Känns egentligen ganska absurt att vi bor själva nu, tror inte riktigt man fattat de än. Iofs bor vi ju ganska kompakt som vi är vana vid. Det enda vi använder av sovrummet är garderoberna och en byrå, annars är det bara ett förvaringsrum. Sen har vi ju allt i vardagsrummet. Men det funkar! Bara man organiserar det hela bra så! :)

Just ja, måste berätta nåt så sjukt. Jag vaknade inatt och grinade, eller ja, bölade, hulkade, fick knappt sån luft för att jag var så ledsen. Och jag mindes drömmen så starkt att jag inte fattade vad de va som hände. Jag hade iaf drömt att Jacke dog i en orkan. På 1-årsdagen för hans död "hämtade" jag tillbaka han till livet. Grejen va den att jag bara kunde ha ahn vid liv i typ 2 dagar och sen va ja tvungen att vänta ett år igen.
Det jag blev ledsen över var när jag berättade att han egentligen va död och att han snart skulle försvinna igen..jag sa att vi skulle ses efter ett år igen men han sa att han tyckte jag skulle gå vidare i livet och inte "hämta tillbaka" han nå fler gånger.
Det gjorde så fruktansvärt ont.. inte just de att han va död. Utan att han sa att jag skulle gå vidare i mitt liv utan honom. Va sjukt. :)

Nu ska jag göra mig iordning och gå till bussen. Skola - 8:30-12:00.

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0