Tröttheten

Igår var både jag och Jacksson sjukt trötta, inte vana att vara vaken sådär länge (kom hem från pappa kl 01.00.) Sen är vi inte vana att dricka mer än nån öl/nåt glas vin. Så lite trött och seg var man helt klart igår, jag låg o glodde på The Hills en evighet. :)

Nu är det dags för skola igen, känns inte alsl lockande.. har verkligen lagt den åt sidan ett tag. Måste sätta mig o plugga snart nu - göra klart de uppgifter jag har så att jag kan slappna av sen och inte känna mig stressad!

Idag har syrran jobbintervju - hoppas verkligen det går bra! Jag håller på dig ja Johanna! :D

Nu ska jag göra mig klar!

Hej svejs!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: The hills & The City

o vad jag längtar tills imorgon, kika in o kolla i bloggen. lägger upp dom nya avsnitten på bloggen så fort dom kommer ut, kul och diskutera avsnitten med varandra.



fråga en fråga i frågestunden om The hills & The city om det är något du undrar.

2009-09-28 @ 17:43:22
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0