Omotiverad

Tänk att nästan hela klassen tappat motivationen denna sista termin! Visst tycker jag fortfarande att det är kul att vara i skolan.. med alla människor som man kommit så nära nu.. Men själva plugget, kurserna.. njaaaa - inte så jätte kul! Men men, inte länge kvar nu! :)

Igår va vi på Fresks och kikade på tapeter. Jag hittade en som jag verkligen tyckte om! Tack kära mor för pepptalket! Jag behövde en kick i baken så idéerna lossnade. :) Tror även att Jacke var förvånad över att jag faktiskt kunde ta en tapet och motivera varför vi ska ha den. Blev dock inget bestämt..men den jag hittade har fastnat i huvet på mig.

Nu ska jag göra mig iordning och dra till skolan! :)
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Charlotta Norrby

Skönt att höra att man är till nå'n nytta! :D

Lov U.

2009-10-14 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0