Lite nöjd

Jag är lite nöjd över mig själv.. nästan all tapet är borta!
Det gick inte alls bra.. men det är iaf nästan borta! Hade ingen aning om att det kunde vara så fysiskt jobbigt och farligt att renovera! Trodde det bara va tråkigt ja..
Idag har jag dragit på mig ett blåmärke när jag slog armen i elementet, ramlat av stegen som tippade och blev därmed livrädd och till råga på allt så slog jag upp ett jack i fönsterkarmen som är relativt ny. Som sagt så har det inte varit vidare tur-samt idag. Men jag ska va glad att jag har klarat mig med ryggvärk, handvärk och blåmärke. Kunde ju faktiskt brutit nacken, slagit sönder fönstret eller något annat mycket värre.
Måste försöka se allt i positiv anda!

Nu borde jag börja slipa.. känns inte alls kul eller spännande eller positivt på något sätt.. men det måste ju göras förr eller senare antar jag!

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0