Good morning!

Gårdagen blev ingenting som jag tänkt mig. Jag drabbades av svår huvudvärk och vilade stor del av eftermiddagen. Efter mycket om och men kom Jacke och hämtade mig.. han slog på "En shopaholics bekännelser" som är en riktig tjejfilm och jag blev helt klart på bättre humör! :)

Imorse vaknade jag av vidrig tandvärk och det enda jag kände va "nu tänker jag dra ut visdomstanden själv!". Men självklart skulle jag aldrig våga de! Jag måste till tandläkaren men min ekonomi säger ifrån! Vi har ju en lägenhet att lägga massa pengar på nu och vi kommer behöva varenda krona i princip. Ja vi får se.. Pappa skulle ringa tandläkaren eftersom vi har samma och se hur vikan lägga upp de :)

Nu ska jag iaf ta o åka ner på stan, köpa NÖDVÄNDIGA saker som till exempel deo och rakblad. '

Ha en bra dag people! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0