Jag vet inte

Jag vet faktiskt inte hur givande praktiken är.. jag har varit där tre dagar, varav 1 dag var väldigt givande. De andra två har varit okej.. men inte fantastiska! Jag tror jag kommer lära mig mycket men det är många gånger man inte kan hänga med till klienterna eftersom dom misstycker, det känns lite tråkigt, men självklart förstår jag dom!

Ikväll har vi varit hos pappa och Britta och käkat middag. Faster Yvonne från Mjölby var på besök så det var kul o träffa henne, det är väääldigt sällan vi ses!

På lördag kommer pappa hit rätt tidigt och hjälper oss i köket, sen på kvällen blire middag och Canasta - GÖTT DE! :)  En heldag med slit i köket och sedan belöning genom mat och kortspel - that's great! :D

Nu ska jag duscha och sen lägga mig. Är så sjukt trött, inte van att vara igång hela dagarna ju!
Goodnight! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0