Hjälp!

Hallå!
Jag och min sambo var precis och handlade för dom närmaste dagarna.. vi bestämde oss då för att försöka göra en matlista för nästa vecka och handla för det på söndag.. saken är den att vi har ju ingen ugn än utan måste använda oss av spisen och mina idéer är slut.
Så snälla ni, kan ni hjälpa mig och komma med nå mat tips, jag blir så glad då! :)

Nu ska vi kika på Änglar och Demoner - Äntligen!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Spaghetti & Köttfärssås. Pasta & Skinksås. Köttbullar, potatis och sås. Potatisbullar o bacon. Pyttipanna. Kött, strips o sås. Kycklinggryta och ris. Pannkaka. Korv, potatis och ägg. Finns ju hur mycket som helst! :)

2009-10-28 @ 20:51:27
Postat av: Daniel

KORVGRYTA! =) med kryddkorv, potatis, grädde, purjo, morötter, paprika och kryddor såklart

2009-10-29 @ 07:22:23
URL: http://www.metrobloggen.se/thedan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0